Sunday, August 17, 2008

New pattern release and contest!






The third issue of The Inside Loop isn't far away anymore (August 20th) and I am very happy to announce that you'll find another of my designs in it.

My family and I are on holidays at present and we have been visiting a number of wonderful sights (which I'll share with you in the upcoming months as Friday Eye Candies).

For today, I have a special treat. Everyone who writes the correct answer to the following question to mindfulknitting@web.de until Friday August 22nd 2008, high noon, MEZ will enter the draw for a ball of sock yarn produced locally.

Question: Where has today's picture been taken?

Die dritte Ausgabe von The Inside Loop steht kurz vor der Veröffentlichung (20. August) und ich freue mich besonders, weil ein Design von mir darin veröffentlicht wird.

Momentan sind wir in den Ferien und haben schon viele wunderschöne Orte besucht und viele Fotos gemacht, die ich in der nächsten Zeit als Friday Eye Candy mit Euch teilen werde.

Für heute habe ich mir was besonderes ausgedacht: Jeder der die richtige Antwort auf nachstehende Frage bis Freitag, 22. August 2008, 12 Uhr mittags, MEZ an mindfulknitting@web.de schreibt, macht mit bei der Verlosung eines lokal produzierten Sockenwollknäuels.

Frage: Wo wurde das heutige Foto aufgenommen?

4 comments:

AlisonH said...

I'm guessing Europe. That's about as good as I can do, I'm afraid, but it's gorgeous and I'd love to go see the place for myself. Someday.

(Writing from near San Francisco.)

melusine_tricote said...

Congratulations for your pattern published on Inside Loop !!

beate said...

Hallo Sabine,
ab und zu schaue ich mal in deinem Block. Stricken, Lesen und die Englische Sprache finde ich eine gute Kombination. Aber bei einem Rätsel kann ich überhaupt nicht widerstehen!!!! Sollte das die Burg Hohenzollern bei Hechingen sein?!
Liebe Grüße,
Beate

your secret pal said...

Glückwunsch zur Veröffentlichung!