Monday, May 4, 2009

Knotions Preview is up

Dear readers,

I am so sorry for the long absences from this blog, however, my day-time job and a few upcoming family events keep me very busy at present. I will try to blog soon.

Today, however, I am proud to announce the publication of another of my designs. A girls' shirt can be found in Knotions Summer Issue for which the preview is up now.

Liebe Leser,

es tut mir sehr leid, dass ich es derzeit nicht schaffe zu bloggen. Allerdings arbeite ich momentan Überstunden und bin zudem mit der Vorbereitung einiger Familienfeiern beschäftigt, so dass ich leider nicht die Zeit und Muse finde. Ich hoffe, das ändert sich bald wieder.

Heute möchte ich aber ganz eigennützig auf die neue Knotions Summer hinweisen in der ein weiteres meiner Designs zu finden ist. Ein Mädchenshirt. Die Preview gibt es schon zu sehen.

Bis bald,

Sabine

1 comment:

joannamauselina said...

Very pretty, and very creative.