Wednesday, September 30, 2009

More Ysolda


As so many knitters, I could not resist knitting an Ishbel. This one was worked from Poshyarn Lucia and it is the small version of the pattern. I am very happy with it.

Did I complain about boring knitting? Well, I will be happy to knit away on some mindless stuff the next couple of days. My mother is ill again and I will be gone for some time. I am afraid, there will be no blogging while I am gone. I wish you a good time and hopefully "see" you on Monday again.

Wie so viele Strickerinnen, konnte auch ich der Ishbel nicht widerstehen. Dies ist die kleine Variante aus poshyarn Lucia. Ich bin sehr mit dem Ergebnis zufrieden.

Habe ich mich über langweilige Strickprojekte beklagt? Nun, die nächsten Tage werde ich dankbar sein für "langweilige" Strickerei. Meine Mutter ist leider wieder krank, und ich werde daher ein paar Tage weg sein. In dieser Zeit gibt es nichts zu lesen von mir. Ich hoffe, wir "sehen" uns am Montag wieder.

2 comments:

BB said...

hope your mum gets better soon.

Anonymous said...

Oh je - der Alptraum all jener, die weit weg von zuhause leben. Alles Gute für Deine Mutter und viel Kraft für Dich.
Andrea